Rólam

2020. június 22. 12:51 - Rejtj

Üdvözöllek!

A nevem Rejtj. Köszöntelek a blogomon, ahol igyekszem végigvezetni téged a gitározás világának fertelmesen mély, ámde csodálatos világában. 

A blog célja elsődlegesen egy kis segítség a kezdő "szűz" gitárosoknak, hogy könnyen választhassák ki első hangszereiket és azok erősítőjét, valamint olyan témák ismertetése, feszegetése, amiket max szóban csíphet el az ember egy találkozón a régi motorosoktól.
Mivel én kizárólag lead gitáron játszom így az ismertetőkben javarészt lead (solo) gitárokról lesz szó, a többi kategória csak megemlítés szinten lesz, így pl. basszus gitárok terén nem én leszek a te embered.

Személy szerint nem vagyok egy "hú" de nagy gitáros - sőt -, de mivel egy sokkal nehezebb utat jártam be mint a többség (hisz senkitől nem tudtam segítséget kérni ismerősi körből) és több mint fél évet szántam az első hangszerem megvásárlására is, ami alatt tonnányi mennyiségű videót néztem, fórumot-, honlapot-, cikket olvastam el, hajnali órákban is ezeket bújtam, szövetségre léptem a sötét erőkkel, megvívtam csatáimat a Valhalla minden részén így úgy gondoltam, hogy most neked kedves olvasóm segítek a tőlem telhető legtöbb dologban - ha nem is 100%-osan pontos - de egy nagyjábóli képet adni az első hangfelszerelés megvásárlásában.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gitarguide.blog.hu/api/trackback/id/tr6315907034
süti beállítások módosítása